Mijn diensten

Ik verzilver mijn doelen en breng uw organisatie verder

Wat kan ik voor uw online onderneming betekenen?

Mijn diensten

Content marketing

Content is king, maar kan uiteraard niet toveren. Een gedegen content strategie is cruciaal voor een betere positie en online E-commerce verdiensten

(SEO) copywriting

Hoe beter u vindbaar bent in de gratis zoekresultaten van Google en hoe unieker uw product en/of dienst omschrijving, hoe meer bezoekers, leads en verkopen u genereert

Social Media

Kiest u voor een branding-campagne op Facebook gericht op het bereiken van zoveel mogelijk mensen? Wilt u directe conversies behalen via Instagram? Of gaat u LinkedIn inzetten voor zoveel mogelijk whitepaper downloads? Ik help u graag bij al deze keuzes.

marketplaces

Een marketplace is een platform waarop online winkelaars en retailers met elkaar worden verbonden. Marketplaces zijn laagdrempelige stappen naar (internationaal) succes

Content marketing strategie

Hoe behoudt u zicht op doelstellingen en de overkoepelende bedrijfsvisie? Hoe zorgt u voor focus? Een online content strategie is een onmisbare eerste stap. Dit is een overkoepelend overzicht, zodat u op koers blijft met uw online marketing activiteiten. Bij het maken van een content plan kijk ik onder andere naar doelstellingen, persona’s en de inzet van diverse kanalen en tricks zoals SEO.

Zoekmachine optimalisatie (SEO)

Bij zoekmachine optimalisatie (ook wel bekend onder de Engelse term SEO, Search Engine Optimization) draait alles om het optimaliseren van uw website voor hogere posities in Google. Dit doe ik door te focussen op drie pijlers: content, techniek en autoriteit. Bij content ga ik bijvoorbeeld aan de slag met een zoekwoordonderzoek, om te kijken welke zoektermen het meeste potentie bieden voor uw website. Ook de techniek mag zeker niet vergeten worden. Denk hier aan optimalisaties op het gebied van websitesnelheid, de structuur van de website en codering. Tot slot de laatste pilaar van SEO, autoriteit. Dit bouw ik voornamelijk op door de inzet van kwalitatieve linkbuilding. 

Google Search Advertising (SEA)

Naast de organische zoekresultaten in Google, spelen ook de betaalde zoekadvertenties een belangrijke rol. Dit staat ook wel bekend als SEA, Search Engine Advertising, Google Advertising of Google Ads. Bij Google Ads is het rendement van campagnes het allerbelangrijkste. Wat mag een conversie uiteindelijk kosten? Ik monitor de accounts welke ik beheer continu. Zijn alle zoekopdrachten relevant? Welke zoekwoorden zorgen voor het beste rendement? En moet er geschoven worden met budget? Kortom, bij Google Advertising komt nog heel wat kijken.

Google Shopping Ads

Naast ‘traditionele’ Google Advertising in de zoekresultaten biedt Google ook een manier om nog wat meer op te vallen met producten en/of diensten. Dit is Google Shopping! Google Shopping zoekresultaten staan boven de normale zoekresultaten, en in sommige gevallen daarnaast. Ze zijn te herkennen aan een product afbeelding, titel, productnaam en de naam van de aanbieder. Net zoals bij Google Ads draait bij Google Shopping Ads ook alles om het optimaliseren van campagnes, om het beste rendement te behalen.

Google Display Advertising

Ik ga nog even verder met adverteren via Google, namelijk Google Display Advertising. Display advertising werkt echter nét wat anders: u ziet geen advertenties in de zoekmachine, maar wel banners op platformen en websites die tot het Google Display Netwerk (GDN) behoren. Dit zijn meer dan twee miljoen websites, video’s en apps waarin Google Ads-advertenties getoond kunnen worden. Met gerichte targeting zorg ik ervoor dat uw Google Display advertenties alleen op de plekken getoond worden waar uw doelgroep te vinden is. 

Social media advertising

Met alleen organische berichten bereikt u maar een relatief kleine doelgroep bestaande uit actieve volgers. Met social media advertising zet u vol in op de kracht van social media. De mogelijkheden zijn eindeloos: kiest u voor een branding-campagne op Facebook gericht op het bereiken van zoveel mogelijk mensen? Wilt u directe conversies behalen via Instagram? Of gaat u LinkedIn inzetten voor zoveel mogelijk whitepaper downloads? Ik help u graag bij al deze keuzes. 

Marketplaces

Wanneer ik het heb over marketplaces, spreek ik over de verkoop via Amazon, Bol.com, Marktplaats of een andere marketplace. Zeker de laatste jaren heeft de verkoop via grote online marktplaatsen een enorme vlucht genomen. Het is de perfecte manier om nieuwe klanten te bereiken en om de stap te maken naar internationale bekendheid. 

Heeft u een digitale uitdaging voor mij?

Laat het me weten!